Zákaznícka podpora

Vaše spokojenost je pro nás prvořadá. Díky zákaznické podpoře můžete své problémy vyřešit rychle a efektivně.

Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora je vám neustále k dispozici. Přímé spojení s operátorem je možné od 13:00 do 14:00.
Sledovanie zásielky
Sledování zásilky

Naše služba vám umožní mít přehled a potřebné informace o pohybu zásilky od odeslání až po doručení.

Reklamácia tovaru
Reklamace zboží

Jak mohu zboží vrátit/vyměnit a kam ho poslat? Všechny tyto informace zjistíte kliknutím na tlačítko zjistit více

Často kladené otázky
Často kladené otázky

Zde máte možnost najít odpovědi na své otázky. Pokud vám něco není jasné, doporučujeme, abyste to nejprve zkontrolovali.

Obchodné podmienky
Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky naší společnosti - GoMerch s.r.o.

Zákaznický servis

Spolupráce

Ľ. Kopilcová
UMD Key account manager

Adresa spoločnosti

Adresa spoločnosti
Dukelská štvrť 1729 / 153
018 41, Dubnica nad Váhom,

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Městského soudu Bratislava III, oddíl: Sro, vložka č.: 137852/B.

Fakturační adresa

GoMerch s. r. o.
Bottova 2A, 811 09, Bratislava
Slovensko
IČ: 36744034
DIČ: 2022326834
IČ DPH: SK2022326834
Tel.: +421 221 001 000

Jsme platci DPH

Na této adrese společnost nesídlí a ani nepřebírá zboží.
Na této adrese nepřebíráme žádnou poštu.

?
Kam reklamované zboží zaslat?

Pro každou zemi máme jinou adresu pro stížnosti. V dolní části vyberte,jakou zemi chcete, a adresa, kterou jste vybrali, bude načtena.

Kam odoslať reklamovaný tovar Kam odoslať reklamovaný tovar
Zašlete zboží na následující adresu podle vašeho výběru země:
GoMerch s.r.o.
Dukelská štvrť 1729
Dubnica nad Váhom, 018 41
Slovensko

Kontaktní formulář